Fall mot sluk i våtrom

10.10.18

Fall mot sluk i våtrom

Det er viktig av at reglene for bygging av fall i våtrom både er kjent og praktiseres. Denne veilederen tar for seg både de krav og anbefalinger som gjelder samt hvordan med man kan innfri kravene ved bruk av storformat fliser. Derfor er laget en eksempelsamling hvordan man med ulike slukplasseringer oppnår god avrenning av vann på flislagte golvflater.

INNLEDNING

Det er viktig av at reglene for bygging av fall i våtrom både er kjent og praktiseres. Denne veilederen tar for segbåde de krav og anbefalinger som gjelder, samt hvordan med man kan innfri kravene ved bruk av storformatfliser. Derfor er laget en eksempelsamling hvordan man med ulike slukplasseringer oppnår god avrenning avvann på flislagte golvflater.

Last ned veiledningsheftet i Pdf og få mer detaljer om temaet Fall mo sluk.