Norsk Byggkeramikkforening (NBKF) er den norske bransjeforeningen for produsenter og leverandører av keramiske fliser, naturstein, lim- støpe- og fugemasser, våtromsprodukter, verktøy og andre tilhørende supplementsprodukter. Ca 90% av aktuelle bedrifter er i dag medlemmer av bransjeforeningen.
Siden daglig leder ønsker å trappe ned grunnet alder søker vi ny daglig leder. Det er en fri stilling med gode muligheter for å utvise initiativ, jobbe sammen med medlemsbedriftene og byggsektoren generelt. Daglig leder er med å forme sin egen arbeidsdag og hvilke strategier foreningen tar i årene som kommer.

Som daglig leder vil dine oppgaver være å:

• lede, koordinere og arbeide med videre utvikling av bransjen i samarbeid styret og medlemmene. Organisasjoner som Fagrådet for våtrom, SINTEF og NTNU er etablert som naturlige samarbeidspartnere.
  • drive teknisk informasjonsarbeid gjennom utarbeidelsen av faktablader og veiledningshefter, nettbaserte kurs- og seminarer, teknisk service og svartjeneste
  • etablere forskning og utredningsoppgaver på områder hvor kunnskap mangler
  • jobbe strategisk med markeds- og kommunikasjonstiltak som overordnet fremmer bruken av flis- og natursteinsprodukter, herunder fremtidens bærekraftstrategier og miljø
  • håndtere den daglige samhandlingen med medlemmene i foreningen, organisere ulike fagnemnder og utvalg sammen med foreningens medlemmer og deres samarbeidspartnere

Vi starter nå søket etter riktig kandidat. Teknisk utdanning på master- eller bachelornivå er nyttig å ha, men tidligere relevant yrkeserfaringer vil telle mye. Ansettelse er aktuelt fra høsten 2022 til våren 2023. Vi legger opp til en periode med overlapp på noen måneder med dagens daglige leder for å sørge for en god overgang.

Kontorfellesskap kan tilbys sammen med Fagrådet for våtrom i Oslo.

Stillingen er 100%, lønn etter avtale.

Ta kontakt med oss for mer informasjon:

Daglig leder Arne Nesje, mobil: 93243126, e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Styreleder Henning Larsen, mobil: 93411311, e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.